Hledat
    Hledat...
    Nenalezeny žádné produkty.
    KontaktPorovnat
    Všechny kategorie

    Reklamační řád

    Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci.

    Jak postupovat při reklamaci

    1. Reklamuje ten, kdo zboží objednal. Před odesláním reklamace nás prosím kontaktujte e-mailem na adresu info@proteco-naradi.cz. V odeslané korespondenci nám prosím popište závadu a sdělte své telefonní číslo pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti. Pracovník reklamačního oddělení objedná svoz Vaší zásilky u přepravce, který u Vás reklamované zboží následně převezme.
    2. Pokud kupující odešle zásilku vlastní cestou a zvolí jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. 

    3. Zboží zašlete s průvodním reklamačním dopisem, včetně přesného popisu závady. Označte požadovaný způsob vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).

    4. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží vhodně zabalte.

    5. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.

    Adresa pro zaslání reklamace:

    Proteco nářadí s.r.o.
    Podbřezí 63
    518 03 Podbřezí

    Vyřízení reklamace:

    Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné třicetidenní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.

    V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet.

    Kupující, který je spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní   smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení   sporu   provádět, je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr  je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

    Přihlášení do newsletteru proběhlo úspěšně. Prosím potvrďte toto přihlášení pomocí odkazu zaslaného do emailu.
    Něco se nepovedlo, kontaktujte nás

    Košík obsahuje nepovolené položky

    Zobrazit košík

    Zboží bylo přidáno do porovnání

    Prosím čekejte...
    Objednávku nelze dokončit, zkuste to prosím později