Nabídka
Hledat
Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci.
Jak postupovat při reklamaci
Adresa pro zaslání reklamace:
Proteco nářadí s.r.o.
Podbřezí 63
518 03 Podbřezí
Vyřízení reklamace:
Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné třicetidenní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky do našeho servisního oddělení. U zboží reklamovaného na prodejnách PROTECO nářadí (v Rychnově nad Kněžnou a v Hradci Králové) začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.
V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zašleme na naše náklady.
Pokud bude Vaše reklamace neuznaná, viz obchodní podmínky bod 7.12 je prodávající oprávněn účtovat :
Kupující, který je spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.
Chcete nám něco sdělit o našich produktech nebo e-shopu? Neváhejte napsat.