Nabídka
Hledat
Jak postupovat při zájmu o pozáruční servis?
1. Nahlášení (objednávka) servisního zásahu
Adresa pro zaslání servisní položky:
Proteco nářadí s.r.o.
Podbřezí 63
518 03 Podbřezí
3. Souhlas/nesouhlas s cenovou nabídkou na opravu
Po doručení stroje/nářadí do našeho servisního střediska provede servisní pracovník diagnostiku závad a vytvoří cenovou nabídku opravy. Výstupy servisního řízení mohou být následující:
a) Odsouhlasení cenové nabídky na opravu
Pokud odsouhlasíte cenovou nabídku na opravu, bude provedena oprava a stroj/nářadí bude odeslán zpět k Vám na dobírku v hodnotě ceny opravy. V tomto případě vám bude předem zaplacený poplatek za diagnostiku odečten od konečné částky za servisní úkon.
b) Nesouhlas s cenovou nabídkou na opravu
Pokud Vám cenová nabídka nevyhovuje, sdělte to co nejdříve našemu servisnímu středisku. Servisní středisko se s Vámi následně domluví, jestli budete chtít stroj/nářadí zaslat zpět na Vaši adresu nebo ekologicky zlikvidovat.
UPOZORNĚNÍ: V případě, že Kupující na oznámenou cenovou nabídku k opravě (e-mailem či telefonicky) nereaguje po dobu delší 60 dnů, propadá servisovaný výrobek ve prospěch PROTECO nářadí s.r.o., které jej ekologicky zlikviduje.
Ceník pozáručního servisu
Chcete nám něco sdělit o našich produktech nebo e-shopu? Neváhejte napsat.